Cviky při bolestech ramene s pomůckou

Návody na cvičení při bolestech v oblasti ramen. U těchto cviků budete potřebovat pomůcky jako například gymnastický míč, Theraband či PROPRIOMED. 

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cvičení určené ke stabilizaci ramenního kloubu a lopatek, zpevňuje hluboké stabilizační svaly páteře. Zlepšuje koordinaci svalové aktivity.
Návody 2 - obrázek
Cvičení určené ke stabilizaci ramenního kloubu a lopatek, zpevňuje hluboké stabilizační svaly páteře. Zlepšuje koordinaci svalové aktivity.
Návody 3 - obrázek
Cvičení určené ke stabilizaci ramenního kloubu a lopatek, zpevňuje hluboké stabilizační svaly páteře. Zlepšuje koordinaci svalové aktivity.
Návody 4 - obrázek
Cvičení určené ke stabilizaci ramenního kloubu a lopatek, zpevňuje hluboké stabilizační svaly páteře. Zlepšuje koordinaci svalové aktivity.
Návody 5 - obrázek
Cvičení určené ke stabilizaci ramenního kloubu a lopatek a k protažení svalů v oblasti ramene. 
Návody 6 - obrázek
Cílem tohoto cvičení na gymnastickém míči  je protažení vzpřimovače trupu, prsních svalů a svalů v oblasti ramenního kloubu.
Návody 7- obrázek
Toto cvičení pomáhá při bolestech zad, vadného držení těla, dále pomáhá aktivovat svaly mezi lopatkové, trupové a svaly břišní stěny.
Návody 8 - obrazek
Cvik slouží k napřímení a protažení prsních svalů, svalů trupu a svalů v oblasti ramen.
Návody 9 - obrazek
Uvolňující cvičení pro ramenní pletenec založené na aktivaci svalových spirál k zapojení mezi-lopatkových svalů a rotátorů ramene.

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty