Cviky pro stabilizaci ramene s pomůckou

Zde naleznete návody na cvičení pro stabilizaci ramene s balanční pomůckou BOSU a se závěsným posilovacím systémem.

 

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cvik pro posílení svalů ramen, trupu a pánve a zpevnění břišní stěny a hlubokých břišních svalů.
Návody 2 - obrázek
Cvik slouží jako prevence, pokud jsou potíže stabilizované - chceme posílit břicho, abychom odlehčili zádům (necvičíme v akutním stavu).
Návody 3 - obrázek
Cvik vhodný pro posílení břišních svalů, posílení středu těla a bicepsů a celkové zpevnění těla.
Návody 4 - obrázek
Cvik vhodný pro posílení břišních svalů, posílení středu těla a tricepsů a celkové zpevnění těla.
Návody 5 - obrázek
Cvik pro posílení svalů ramen a trupu a pro zpevnění břišní stěny a hlubokých břišních svalů.
Návody 7- obrázek
Cvičení je vhodné pro posílení širokého svalu zádového a posílení deltových svalů.
Návody 10 - obrazek
Posilovací cvičení na závěsném posilovacím systému Jungle pro posílení středu těla a paží. Jedná se o klik v závěsu rukou s oporou o kolena.
Návody 11 - obrazek
Posilovací cvičení na závěsném posilovacím systému Jungle pro posílení středu těla a paží. Jedná se o klik v závěsu rukou s oporou o špičky.
Návody 13- obrazek
Posilování přímého a příčného břišního svalu, vzpřimovačů zad, kyčlostehenního svalu a svalů pánevního dna
Návody 14 - obrazek
Cvik pro posílení šikmých břišních svalů, posílení širokého svalu zádového a posílení mezilopatkových svalů.
Návody 15 - obrazek
Cvik vhodný pro stabilizaci ramenních kloubů a lopatek, zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře a zlepšení koordinace svalové aktivity.

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty