Cvičení pro těhotné maminky

Cvičení pro těhotné

Těhotenství je období spojené s celou řadou změn, se kterými se musí tělo maminky vypořádat a to od změn hormonálních až po změnu tvaru těla a tělesných proporcí, které nadměrně přetěžují pohybový aparát. Přestože si můžete připadat unavená, věřte, že pohyb v těhotenství má pro Vás nezanedbatelný přínos.

JE CVIČENÍ VHODNÉ PRO VŠECHNY TĚHOTNÉ MAMINKY?

Cvičit může každá nastávající maminka, u níž těhotenství probíhá fyziologicky, cítí se dobře a nemá žádné komplikace. Vyhnout by se mu naopak měly maminky s rizikovým těhotenstvím.

K čemu je cvičení v těhotenství dobré?

  • Budete mít více energie
    Při cvičení posilujete oběhový systém. Díky svalové hmotě nebudete muset vynaložit tolik úsilí v pohybu a budete snáze zvládat každodenní povinnosti.
  • Bude se Vám lépe spát
    Náhlý nárůst hmotnosti vede zpravidla ke snaze najít polohu, která je pro maminku pohodlná. Díky cvičení budete spát hlouběji a budete se cítit více odpočatá. 
  • Uleví se Vám od bolesti
    Páteř se stará oporu celého těla. Díky zvýšení nárůstu hmotnosti a změny tělesných proporcí velmi může docházet k bolestem pohybového aparátu. Pravidelné cvičení a protahování uvolňuje přetížené svaly, zvyšuje kloubní pohyblivost a rozsah pohybů, čímž předchází i léčí bolest.
  • Připraví Vás na porod
    Trénované maminky mají větší sílu, vytrvalost i výdrž, což jsou výhody, které jsou u porodu více, než žádoucí. Aktivní maminky hodnotí zpravidla průběh porodu ve srovnání s netrénovanými jako snadnější a méně vyčerpávající.
  • Budete mít lepší náladu
    V těhotenství dochází vzájemnou interakcí hormonů k proměnlivosti a značné nestabilitě nálady. Při cvičení vznikají endorfiny a serotonin, které se starají o to, aby byla hormonální hladina stabilnější a vy jste se cítila zrelaxovaná a klidná.
  • Snáze se vrátíte k původní postavě

 Nabídka cvičení:

Jóga pro těhotné maminky

Pozice vychází z klasické jógy, ale veškeré cvičební prvky jsou voleny tak, aby byly v souladu s fyziologií těhotenství. Pro maminky, které cvičí pravidelně některý z druhů jógy je toto cvičení vhodné již od I. trimestru. Pro maminky bez zkušenosti s jógou je ten pravý čas od II. trimestru až do porodu.

Lekce vede fyzioteraputka Mgr. Veronika Vondráková, která je držitelkou certifikace pro vedení kurzů Jógy pro těhotné
Objednání je možné on-line přes rozvrh lekcí nebo telefonicky na čísle 606 404 804.

  • Cvičení probíhá ve čtvrtek od 8:00 - 9:00
  • Více informací o cvičení naleznete ZDE >>

Ceny

  Cena Cena za 1 lekci Ušetříte
1 lekce (60 min.)    200 Kč 200 Kč  
Předplacená karta na 10 lekcí 1 800 Kč 180 Kč   200 Kč
Předplacená karta na 20 lekcí 3 000 Kč 150 Kč 1000 Kč
  • Permanentku je možné sdílet s Vámi určenou osobou a nevyčerpané lekce můžete čerpat na jakékoliv jiné skupinové cvičení nebo jinou terapii z nabídky naší služeb (např. těhotenskou masáž, individuální fyzioterapii atd.
     

 Cvičení na míčích pro těhotné maminky

 Jedná se o klidné protahovací cvičení, kde se kromě velkých míčů využívají overbally a protahovací gumy TherabandⓇ. Cvičení je vhodné pro nastávající maminky od I. trimestru těhotenství až do porodu.

Lekce vede zkušená porodní asistentka Veronika Töpferová, DiS a objednání je možné přímo u ní na telefonním čísle 775 211 750.

  • Cvičení probíhá v úterý od 8:30 - 9:30

Ceny:

  Cena 
1 lekce (60 min.) 180 Kč
Každá 5. lekce se slevou 50% 90 Kč

Ukázka z lekce:

Cvičení pro tehotne

Nabídka léčby
Dárkové poukazy