Cviky při bolestech beder a kříže s pomůckou

Bolí Vás oblast beder a kříže? Máme pro Vás návody na cvičení na gymnastickém míči, které by Vám od bolesti měly pomoci.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Mnoho chronických bolestí zad je způsobeno vadným držením těla a chybnou manipulací s břemeny. Tento návod popisuje, jak by se mělo správně manipulovat s břemeny, abychom se vyvarovali přetěžování a bolesti zad.
Návody 2 - obrázek
Cvičení s gymnastickým míčem "Gymball" pro protažení vnitřní strany stehen, třísel a zad.
Návody 3 - obrázek
Cvik vhodný pro posílení hluboko uložených svalů podél páteře. Provádějte při bolestech zad, u vadného držení těla (skolióza), pro posílení mezilopatkových svalů, svalů paží, trupu a břišní stěny a pro uvolnění krční, hrudní a bederní páteře.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Jak se u nás léčit zdarma