Balanční deska

Chcete posílit a zpevnit celé tělo? Balanční deska je určená ke zlepšení rovnováhy, zpevnění břišních i prsních svalů, stehen a bicepsů.

Pokud chcete docílit správného účinku těchto cvičení, ideálně cvičte podle Vaší úrovně 30 - 45 minut, protože jsou tato cvičení určena  především ke zvýšení vaší svalové výdrže, cvičte v blocích, které vám umožní střídat zapojené svaly.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Tento cvik je primárně určen pro posílení mezilopatkových svalů, svalů paží a trupu. Po celou dobu provádění cviků by měly být stále aktivní i svaly hlubokého stabilizačního systému páteře a svalů pánevního dna.
Návody 2 - obrázek
Tento cvik je vhodný pro komplexní zpevnění celého tělo s důrazem na svaly hlubokého stabilizačního systému páteře.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty
Pomoc obětem nehody