Flowin - méně náročné cviky

Stejně jako u závěsného posilovacího systému i u této pomůcky využíváte k posilování vlastní váhy těla. Tato forma posilování je nejšetrnější vůči zátěži kloubů a svalových skupin.

Při cvičení s FLOWIN neposilujete jen konkrétní svaly, ale aktivujete svalové řetězce v celém jejich průběhu od předloktí až po dolní končetiny a zároveň posilujete i tzv. hluboký stabilizační systém.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cílem cvičení je rozehřátí pohybového systému před cvičením, posílení svalů dolních končetin, pánve a břicha, zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře a zlepšení koordinace svalové aktivity.

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty
Pomoc obětem nehody