THERABAND - méně náročné cviky

Posilovací guma Theraband je cvičební pomůcka, která je vhodná na protahování celého těla. Je vhodná při rehabilitacích ale i při fitness.

Posilovací guma se vyrábí v osmi barevných provedeních a každá představuje jinou náročnost při cvičení. Pro začátečníky je vhodné začínat se žlutou posilovací gumou, která se postupně může nahradit náročnější červenou a zelenou.
Video jak správně navinout Theraband před cvičením naleznete ZDE.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Uvolňující cvičení pro ramenní pletenec založené na aktivaci svalových spirál k zapojení mezilopatkových svalů a rotátorů ramene.
Návody 2 - obrázek
Následující protahovací cvik je zaměřen na protažení přední strany předloktí. Je velmi vhodný zejména pro osoby pracující jak manuálně, tak u PC. Cvik slouží jako prevence vzniku tzv. úžinových syndromů či jiných onemocnění svalů a šlach z přetížení.
Návody 3 - obrázek
Tento cvik je určen pro posílení mezilopatkových svalů. Vyžaduje dokonalé napřímení páteře, tak aby mohl být proveden rotační pohyb páteře v jednotlivých segmentech.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

chcete se léčit zdarma