Závěsný posilovací systém - více náročné cviky

Posilujete svaly s vlastní vahou těla bez činek a dávkujete si jen tolik zátěže, kolik je zdravé pro procvičení Vašeho Hlubokého stabilizačního systému, nebo povrchových svalů pro Váš dobrý pocit. Stačí se jen opřít do ok zavěšených na laně, naklonit tělo a už můžete posilovat ruce, záda, nohy, břicho....

Jungle systém je vytvořen norskou firmou, která se zaměřuje na vývoj sportovního vybavení pro profesionály, avšak použití je vhodné i pro širokou veřejnost. Vývoj pomůcek technici konzultují s klinickými lékaři, fyzioterapeuty, sportovci, ale i širší skupinou odborníků.

Cvičení se Jungle Sports je možné prakticky bez věkového omezení. Lehké omezení je pouze u klientů po mozkových mrtvicích, srdečním infarktu apod., tehdy se silová cvičení provádí pod důkladnou kontrolou fyzioterapeuta.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Posilovací cvičení na závěsném posilovacím systému Jungle pro posílení středu těla a paží. Jedná se o klik v závěsu rukou s oporou o špičky.
Návody 2 - obrázek
Posilování přímého a příčného břišního svalu, vzpřimovačů zad, kyčlostehenního svalu a svalů pánevního dna.
Návody 3 - obrázek
Cílem techniky je posílení šikmých břišních svalů, posílení širokého svalu zádového a posílení mezilopatkových svalů.
Návody 4 - obrázek
Cílem techniky je posílení šikmých břišních svalů a posílení přímého břišního svalu.
Návody 5 - obrázek
Posilování zadního dvojhlavého svalu stehna a velkého hýžďového svalu.
Návody 6 - obrázek
Multifunkční cvik pro zapojení celého těla, především nohou.
Návody 7- obrázek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 8 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 9 - obrazek
Posilování svalů ramen, čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 10 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty
Konference EURO-MUSCULUS