Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 7:00-15:30
Volejte od 7:00-15:00

První pomoc při bolestech chodidla

Přestože chodidla (nebo plosky) plošně zabírají jen několik cm2 celkového povrchu Vašeho těla, spočívá na nich celá Vaše váha. Jsou to právě oni, jež mají kontakt s povrchem země a proto je jejich význam pro funkci celého těla velmi zásadní. Pokud máte bolesti nohou či pat, zde máte na výběr několik cviků pro Vaše obtíže.

 
 

 

Protažení plosky nohy (plantární fascie)

Protažení plosky nohy (plantární fascie)

Tento cvik důkladně protáhne chodidlo. Pokud ho budete provádět pravidelně, předejdete tak přetížení lýtkového svalu, vzniku patní ostruhy, vbočeného palce, kladívkových prstů apod. Cvik je vhodné zařadit při léčbě patní ostr…

Manuální uvolnění svalů chodidla

Manuální uvolnění svalů chodidla

Toto cvičení je vhodné u osob, které trápí obtíže v oblasti chodidla, ale rovněž u profesí, kde je noha výrazně zatěžována (dlouhodobý stoj, chůze...). 

Protažení přední strany bérce - relaxace peroneálních svalů

Protažení přední strany bérce - relaxace peroneálních svalů

Prováděním tohoto cviku uvolníte svalové napětí na přední a zevní straně bérce, tím zvýšíte hybnost kotníku a zároveň protáhnete i svaly prstů. Je vhodné tento cvik provádět při bolestech bérce, kotníku, chodidla, patní ostruhy a…