Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 7:00-15:30
Volejte od 7:00-15:00

První pomoc při bolestech hlavy

Trápí Vás bolest hlavy? Příčin může být hned několik, my Vám přinášíme několik tipů a návodů na cvičení, která by Vám mohla od akutní bolesti pomoci. Tyto návody můžete vyzkoušet sami doma bez pomoci druhé osoby. Bolest hlavy může mít buď psychické, nebo tělesné příčiny. K nejčastějším příčinám patří nedostatečné množství tekutin v těle. Další z častých příčin je bolest od krční páteře. Zablokovaná krční páteř a ztuhlé šíjové svalstvo mohou vyvolat poměrně intenzivní bolest hlavy. Zde přinášíme několik cviků které by Vám od bolesti hlavy mohly ulevit.

Zadní protažení šíje

Zadní protažení šíje

Návod, jak si můžete sami pomoci při ztuhlosti šíje. Těmito cviky efektivně uvolníte svaly v oblasti šíje, zad, svalů kolem lopatek a krátkých extenzorů hlavy a krku. Cvičení je vhodné provádět např. v případě migrén a tolik nepří…

Masáž proti migréně

Masáž proti migréně

Masáž se provádí jemnými krouživými pohyby prsty proti sobě. Většinou se nepoužívá žádný masážní olej či emulze.

Korigované zvedání ze sedu do stoje

Korigované zvedání ze sedu do stoje

Cvičení vhodné pro napřímení páteře

Brügger koncept- Aplikace horké role na šíji

Brügger koncept- Aplikace horké role na šíji

Tento cvik slouží k úlevě od bolesti šíje.

Protažení svalů okolo páteře/šíje

Protažení svalů okolo páteře/šíje

Cvičení, které je vhodné především k protažení a uvolnění svalů šíje. Lze jej provádět téměř kdekoliv. Čekáte-li za volantem, neváhejte a protahujte se. Díky tomuto jednoduchému a efektivnímu cviku uvolníte svaly šíje, trapézové s…