Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 7:00-15:30
Volejte od 7:00-15:00

Cvičení na balanční podložce BOSU - Podřep

Cvičení je vhodné pro zpevnění svalů a zlepšení stability kloubů dolních končetin a pánve
 

Cíle cvičení

  • zpevnění svalů a zlepšení stability kloubů dolních končetin a pánve
  • posílení svalů dolních končetin

 

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • shrbená/prohnutá záda
  • vystrčená brada
  • zvednutá ramena
  • záklon hlavy
  • kolena směřující k sobě - vtáčení čéšek dovnitř
  • váha na zevní hraně, nebo více na patách či špičkách (není rovnoměrně rozložena na celé chodidlo)
  • pohyb vedený přes přesun těžiště vpřed na špičky nohou
     

Jak často provádět

  • cvičte každý den

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Posilování břicha a tricepsu

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na BOSU pro správné držení těla a napřímenou páteř

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na balanční podložce BOSU - Podřep

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení pro posílení mezi-lopatkových svalů, paží a trupu

Články, které by vás mohly zajímat

Balanční podložka aneb BOSU Balance Trainer

Znáte balanční podložku BOSU? Více Vám o ní povíme v tomto článku a ukážeme si i návody na cvičení.