Pomůžeme ke zdraví
FYZIOklinika
Dnes je otevřeno 7:00-20:30
FYZIOklinika Volejte od 7:00-19:00

Nabídka práce – recepce a administrativa

Chcete být v kontaktu s lidmi a zároveň vykonávat smysluplnou práci? Chcete být součástí týmu, který pomáhá lidem? Máte obvykle dobrou náladu a chcete pracovat s přátelskými kolegy v milém prostředí? 

Chcete zakotvit na tom správném místě :-) ? Srdečně vítáme uchazeče se zájmem o dlouhodobou spolupráci.

Nemáte-li zkušenosti, ale máte-li chuť se učit nové věci a pracovat dlouhodobě s nabytými informacemi, budeme se těšit i na Váš životopis :-)

Nástup: ihned/dohodou

  • Plný úvazek (HPP - 8 hodin denně, případně 6 hodin denně)

Pracovní doba: 

Nastavení pracovní doby bývá stabilní v jednotlivých dnech, tedy směny se nestřídají dle lichého a sudého týdne.

  • 7:00 - 15:30 / 8:00 -16:30 - ranní směna (3-4x v pracovních dnech v týdnu)
  • 11:00 – 19:30 - odpolední směna (1-2x v pracovních dnech v týdnu)
  • 8:00 – 16:30 - o víkendu (střídání mezi kolegy) 
  • Směny jsou pravidelné (např. středa a čtvrtek odpoledne). Plánují se na měsíc dopředu. V případě potřeby je možné směnu vyměnit mezi kolegy po domluvě.

Co by Vám nemělo chybět pro práci na RECEPCI?

  • Znalost práce na PC.
  • Znalost ČJ - správná gramatika i slovosled.
  • Nejde o práci na úrovni "vrátnice", proto hledáme pouze velmi komunikativní a bystré kolegy.
  • Znalost AJ na úrovni schopnosti domluvit se s klientem, pochopit, co žádá a vysvětlit mu možnosti terapie u nás (objednání, komunikace ohledně dotazů telefonem a e-mailem).
  • Velmi dobrá organizace práce, multitasking.
  • Reprezentativní a profesionální vystupování.
  • Poctivost, smysl pro přesnost, pozitivní přístup k práci.
  • Zkušenosti na stejné či podobné pozici vítány.
  • Trestní bezúhonnost.

Co by Vám nemělo chybět pro práci v ADMINISTRATIVĚ?

K práci v kanceláři se dostanete po čase práce u nás v případě, že o administrativní práci mimo recepci projevíte zájem. Jde o kariérní růst, kdy můžete dostat na starost některou z aktuálně potřebných činností či nově zakládaných projektů.

Jde například o dovednosti:

  • Velmi dobrá znalost gramatiky českého jazyka, schopnost práce s textem pro práci s webovými stránkami, tvorbu obsahu a textu.
  • Schopnost a ochota kooperace s ostatními kolegy.
  • Výhodou (nikoliv podmínkou) je zdravotnické vzdělání. V případě, že vědomosti nemáte, je potřeba, aby jste měli chuť se naučit nové informace.
  • Vítána je (nikoli podmínkou) zkušenost s tvorbou grafických materiálů - letáčky, posty na soc. sítě, bannery... (Corel, Adobe Illustrator/ Photoshop, Canva apod.).

Co můžeme nabídnout my?

  • Stabilní zázemí úspěšné firmy.
  • Kompletní zaučení a dlouhodobou spolupráci. Naši kolegové pokračují ve spolupráci u nás i při mateřské dovolené, důchodu apod.
  • Možnost flexibilní pracovní doby dle Vašich potřeb a domluvy mezi kolegy.
  • Využití skupinových cvičení zdarma pro podporu zdravého způsobu života.
  • Využití diagnostických a terapeutických přístrojů zdarma pro urychlení hojení v případě úrazu.
  • Pěkné pracovní prostředí, přátelský kolektiv.
  • Ubytování pro mimopražské kolegy v bytě určeném pro zaměstnance.
  • Společné teambuildingové akce.
  • Různorodá náplň práce jako prevence syndromu vyhoření.
  • Možnost kariérního/ profesního růstu.
  • Využijte "Půl den na zkoušku" - přijďte si zažít firemní atmosféru, "osahat" práci, která Vás čeká, udělat si názor, jestli Vás bude náplň práce bavit :-)

Pracovní náplň

Komunikace s klienty - náplň práce RECEPCE

  • Odpovědnost za bezproblémový chod recepce firmy.
  • Uvítání klientů na recepci.
  • Objednání klientů osobně, telefonicky, e-mail, sociální sítě.
  • Odpovídání na doručené zdravotní dotazy.
  • Platby klientů za terapie: hotovost, platební karta, benefit program, postoupení informace o fakturaci.

Příklady ADMINISTRATIVNÍ práce dle Vašich dovedností

  • Zpracovávání agendy pro zdravotní pojišťovny.
  • Vytváření a úprava článků a návodů na cvičení na náš web.
  • Příprava jednoduchých grafických materiálů pro prezentaci produktů, firemní činnost, sportovních aktivit pro veřejnost a další.
  • Archivace / scan dotazníků, evidence přijatých / vytváření nových objednávek, aj.

Chcete být součástí úspěšné stabilní firmy? Vyplňte formulář nebo zašlete svůj životopis k rukám Mgr. Ivy Bílkové, Cert. MDT na bilkova@fyzioklinika.cz. Těšíme se na Vás!

Napište nám
Doporučujeme