Nabídka práce – recepce a administrativa
Chcete být v kontaktu s lidmi a zároveň vykonávat smysluplnou práci? Chcete být součástí týmu, který pomáhá lidem? Máte obvykle dobrou náladu a chcete pracovat s přátelskými kolegy v milém prostředí?
Chcete zakotvit na tom správném místě :-) ? Srdečně vítáme uchazeče se zájmem o dlouhodobou spolupráci.
Nemáte-li zkušenosti, ale máte-li chuť se učit nové věci a pracovat dlouhodobě s nabytými informacemi, budeme se těšit i na Váš životopis :-)
Nástup: ihned/dohodou
- Plný úvazek (HPP - 8 hodin denně, případně 6 hodin denně)
Pracovní doba:
Nastavení pracovní doby bývá stabilní v jednotlivých dnech, tedy směny se nestřídají dle lichého a sudého týdne.
- 7:00 - 15:30 / 8:00 -16:30 - ranní směna (3-4x v pracovních dnech v týdnu)
- 11:00 – 19:30 - odpolední směna (1-2x v pracovních dnech v týdnu)
- 8:00 – 16:30 - o víkendu (střídání mezi kolegy)
- Směny jsou pravidelné (např. středa a čtvrtek odpoledne). Plánují se na měsíc dopředu. V případě potřeby je možné směnu vyměnit mezi kolegy po domluvě.
Co by Vám nemělo chybět pro práci na RECEPCI?
- Znalost práce na PC.
- Znalost ČJ - správná gramatika i slovosled.
- Nejde o práci na úrovni "vrátnice", proto hledáme pouze velmi komunikativní a bystré kolegy.
- Znalost AJ na úrovni schopnosti domluvit se s klientem, pochopit, co žádá a vysvětlit mu možnosti terapie u nás (objednání, komunikace ohledně dotazů telefonem a e-mailem).
- Velmi dobrá organizace práce, multitasking.
- Reprezentativní a profesionální vystupování.
- Poctivost, smysl pro přesnost, pozitivní přístup k práci.
- Zkušenosti na stejné či podobné pozici vítány.
- Trestní bezúhonnost.
Co by Vám nemělo chybět pro práci v ADMINISTRATIVĚ?
K práci v kanceláři se dostanete po čase práce u nás v případě, že o administrativní práci mimo recepci projevíte zájem. Jde o kariérní růst, kdy můžete dostat na starost některou z aktuálně potřebných činností či nově zakládaných projektů.
Jde například o dovednosti:
- Velmi dobrá znalost gramatiky českého jazyka, schopnost práce s textem pro práci s webovými stránkami, tvorbu obsahu a textu.
- Schopnost a ochota kooperace s ostatními kolegy.
- Výhodou (nikoliv podmínkou) je zdravotnické vzdělání. V případě, že vědomosti nemáte, je potřeba, aby jste měli chuť se naučit nové informace.
- Vítána je (nikoli podmínkou) zkušenost s tvorbou grafických materiálů - letáčky, posty na soc. sítě, bannery... (Corel, Adobe Illustrator/ Photoshop, Canva apod.).
Co můžeme nabídnout my?
- Stabilní zázemí úspěšné firmy.
- Kompletní zaučení a dlouhodobou spolupráci. Naši kolegové pokračují ve spolupráci u nás i při mateřské dovolené, důchodu apod.
- Možnost flexibilní pracovní doby dle Vašich potřeb a domluvy mezi kolegy.
- Využití skupinových cvičení zdarma pro podporu zdravého způsobu života.
- Využití diagnostických a terapeutických přístrojů zdarma pro urychlení hojení v případě úrazu.
- Pěkné pracovní prostředí, přátelský kolektiv.
- Ubytování pro mimopražské kolegy v bytě určeném pro zaměstnance.
- Společné teambuildingové akce.
- Různorodá náplň práce jako prevence syndromu vyhoření.
- Možnost kariérního/ profesního růstu.
- Využijte "Půl den na zkoušku" - přijďte si zažít firemní atmosféru, "osahat" práci, která Vás čeká, udělat si názor, jestli Vás bude náplň práce bavit :-)
Pracovní náplň
Komunikace s klienty - náplň práce RECEPCE
- Odpovědnost za bezproblémový chod recepce firmy.
- Uvítání klientů na recepci.
- Objednání klientů osobně, telefonicky, e-mail, sociální sítě.
- Odpovídání na doručené zdravotní dotazy.
- Platby klientů za terapie: hotovost, platební karta, benefit program, postoupení informace o fakturaci.
Příklady ADMINISTRATIVNÍ práce dle Vašich dovedností
- Zpracovávání agendy pro zdravotní pojišťovny.
- Vytváření a úprava článků a návodů na cvičení na náš web.
- Příprava jednoduchých grafických materiálů pro prezentaci produktů, firemní činnost, sportovních aktivit pro veřejnost a další.
- Archivace / scan dotazníků, evidence přijatých / vytváření nových objednávek, aj.
Chcete být součástí úspěšné stabilní firmy? Vyplňte formulář nebo zašlete svůj životopis k rukám Mgr. Ivy Bílkové, Cert. MDT na bilkova@fyzioklinika.cz. Těšíme se na Vás!