Jak se u nás léčit levněji nebo ZDARMA
Chcete u nás využívat terapie levněji nebo dokonce zdarma? Ve FYZIOklinice máte několik možností, jak výrazně ušetřit. Díky preventivním programům zdravotních pojišťoven můžete získat příspěvky na masáže, fyzioterapii, skupinová cvičení a další služby. Pokud vám lékař předepsal FT poukaz, můžete ho u nás využít na základní fyzioterapeutickou službu zdarma nebo s výraznou slevou. Další možností je čerpání státní dotace na vybrané pečovatelské služby a pokud nabízíte své vlastní odborné dovednosti, můžete s námi navázat spolupráci formou barteru, což umožňuje výměnu vašich služeb či prostorů za terapie zdarma.
Levnější péče díky pojišťovnám
FT poukaz
V případě, že jste obdrželi od svého lékaře "FT" poukaz, můžete jej ve skupině FYZIOklinika využít k léčbě za účasti Vaší zdravotní pojišťovny.
Jak to funguje?
Na výběr máte léčbu na naší pobočce na Praze 2 , kde můžete čerpat základní službu fyzioterapie zcela zdarma.
Nebo můžete využít kombinovanou fyzioterapii na hlavní pobočce na Praze 11, kdy zdravotní pojišťovna uhradí službu základní fyzioterapie, a naše další služby, nehrazené ze zdravotního pojištění, hradíte Vy. Záleží na službě, kterou si u nás vyberete - Váš poukaz zpravidla nepokryje celou úhradu Vaší návštěvy, nicméně ji může zlevnit až o 30%.
FT poukaz je možno u nás uplatnit na naše služby, jejichž součástí je poskytnutí manuální fyzioterapie (někdy označovaná jako "LTV"). Poukaz je možno uplatnit na služby Individuální fyzioterapie (pro dospělé, děti i miminka).
Více informací o tom, jak se můžete léčit za účasti své pojišťovny, včetně rad, na co si dát pozor, naleznete Na této stránce >>
Důležité upozornění: Sleva na služby u nového terapeuta se nevztahuje na fyzioterapeutické služby využívající FT poukazy.
Programy pro prevenci
Další možností, jak díky zdravotní pojišťovně výrazně ušetřit je čerpání finanční podpory z programů pro zdravotní prevenci.
Jak programy fungují?
Po využití našich terapií máte možnost získat finanční příspěvky na podporu zdraví prostřednictvím preventivních programů, které pojišťovny nabízejí. Tyto programy pokrývají různé aktivity zaměřené na pohyb a zdraví, a to pro všechny věkové skupiny – od dětí až po seniory. Ať už máte zájem o masáže, fyzioterapii, rehabilitace, skupinové cvičení nebo vyšetření mladých sportovců, FYZIOklinika poskytuje služby, které lze následně zařadit do těchto preventivních programů. Více o konkrétních programech jednotlivých pojišťoven se dozvíte na této stránce >>.
Barterová spolupráce
Máte zájem o terapii ve FYZIOklinice, ale raději byste místo platby za služby nabídli protihodnotu? Vítáme možnost spolupráce formou barteru, kde můžete výměnou za terapie nabídnout výměnou své odborné dovednosti či vlastní produkty. Máte-li nápad, jak můžeme naše služby vzájemně propojit, rádi se s vámi domluvíme na takové výměně, která bude pro obě strany přínosná.
Příklady spolupráce
- Vlastníte plot na frekventované křižovatce nebo silnici a byli byste ochotni umístit na něj naši reklamu.
- Jste lékař a můžete umístit náš leták formátu A2 na stěnu své čekárny.
- Rozvážíte pizzu po Jižním Městě v Praze a můžete přiložit náš letáček ke každé krabici.
- Jste taxikář a můžete umístit do interiéru Vašeho automobilu naši samolepku či rozdávat naše vizitky.
- Navštěvujete sportovní oddíl a můžete nechat umístit náš banner do interiéru tělocvičny, nebo na plot venkovního sportoviště.
- Jste průvodcem cizinců v Praze a v rámci výkladu jim můžete doporučit naše služby.
- Vlastníte fitness centrum, kosmetický salon, wellness studio… a můžete umístit náš A2 leták na stěnu své recepce.
- Pracujete ve větší firmě a můžete umístit náš A2 (A3) leták na nástěnku, nebo letáčky na recepci.
- Jste lokální poskytovatel internetového připojení a můžete umístit na svoje webové stránky naší reklamu.
- Máte firmu a jste ochotni propagovat FYZIOkliniku? My budeme na oplátku propagovat Vás!
A mnoho dalších… Vaší kreativitě se meze nekladou. :-)
Pošlete nám návrh spolupráce
Prosím, neváhejte a pošlete nám svůj návrh s tím, co nám můžete nabídnout. My Vám odpovíme, zdali máme o Váši protihodnotu zájem. V případě, že se nám Váš návrh bude líbit, zhodnotíme, jaký význam má Vaše nabídka pro naši marketingovou strategii. Pošleme Vám naší nabídku rozsahu služeb, který Vám můžeme protihodnotou poskytnout.
V rámci hodnocení nabídek do kalkulace zahrnujeme např.:
- region/komunitu, kde nám nabízíte protihodnotu (křižovatka na velmi rušné křižovatce např. ve Zlíně pro nás má nulovou hodnotu),
- kolik lidí bude naším bannerem osloveno (např. kolik lidí po dané křižovatce projde),
- zdali již v daném regionu, nebo pro danou komunitu lidí, máme v běhu nějakou jinou aktuální marketingovou aktivitu,
- kompletní náklady na realizaci naší propagace (výroba konstrukcí, bannerů, letáků apod.).
V případě zájmu o některou z výše uvedených nabídek nás můžete také kontaktovat prostřednictvím tohoto formuláře:
Kontaktní formulář:
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na spolupráci.