Pomůžeme ke zdraví
FYZIOklinika
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
FYZIOklinika Volejte od 8:00-16:00

Covid19 - Podpora

Dobrý den,
není v našich silách některé Vaše požadavky vyřešit telefonicky. Proto jsme pro vás připravili několik samoobslužných nástrojů. Pokud vám některý nefunguje tak, jak očekáváte, prosím nevolejte, ale napište nám svoje přání emailem na podpora@fyzioklinika.cz Vaše emaily zpracováváme každý den, takže se Vám určitě brzy ozveme. Děkujeme za pochopení.

Nedostali jste po odběru PCR testu od nás (z FYZIOkliniky) ověřovací email nebo SMS?

UPOZONĚNÍ: Aby jste neměli problém s přijetím státního certifikátu nebo Medical report z naší laboratoře, je nezbytné, aby jste si opravu kontaktních údajů udělali PŘED odjezdem auta se vzorky do laboratoře. POZOR, oprava certifikátů po tomto okamžiku již není technicky možná! (Aktuální termíny odjezdů)

Prosím nevolejte nám, naše kolegyně Vám na telefonu nedokáží tak rychle pomoci!

Oprava kontaktních údajů

  • Pokud došlo k chybnému zapsání Vašeho emailu, prosím proveďte na této stránce opravu kontaktní emailové adresy.
  • Pokud došlo k chybnému zapsání Vašeho telefonního čísla, prosím proveďte na této stránce opravu kontaktního telefonu.

Cestovní doklady

Každý náš klient dostává k PCR testu ZDARMA celosvětově uznávaný "Medical report".

  • Pokud země kam cestujete vyžaduje v tomto reportu číslo Vašeho cestovního dokladu (zjištění tohoto faktu je Vaše povinnost) a zapomněli jste jej nahlásit u nás při odběru, prosím doplňte si je sami na této stránce.
  • Pokud došlo k chybnému zapsání čísla cestovního dokladu nebo místa narození uvedeném v dokladu, prosím proveďte opravu těchto údajů na této stránce.

Nezdařila se Vám oprava? Prosím pošlete nám email na podpora@fyzioklinika.cz. Změna kontaktních údajů v certifikátech je technicky možná pouze před odjezdem auta do laboratoře! 

Máte potíže se státním certifikátem na ocko.uzis.cz (nebo v aplikaci Tečka)?

Oprava kontaktních údajů

Nemohu se přihlásit pomocí emailu a telefonu na ocko.uzis.cz (nebo do aplikace Tečka) "Chybné přihlašovací údaje"

  • Je možné, že máte ve státní databázi špatně zadaný email nebo mobilní číslo
  • Přihlaste se pomocí eidentita přes tuto stránku a údaje si prosím upravte.

Nezdařila se Vám oprava? Pošlete nám email na podpora@fyzioklinika.cz.

UPOZORNÉNÍ: Dle naší aktuální vytíženost se Vám můžeme ozvat i do 3 dnů.

Nedoručený email s odkazem na certifikát

Je možné že máte ve státním registru jinou kombinaci emailu a mobilu, než si myslíte. Prosím vyzkoušejte všechny kombinace. Každá změna zde zadaná se projeví ihned.

Prosím nevolejte nám, naše kolegyně na telefonu Vám nedokáže pomoci. Pokud oprava stále nefunguje, prosím kontaktujte státní informační linku 1221. Patrně máte ve svém záznamu ve státní databázi nějakou větší chybu. Pomoci Vám mohou POUZE na informační lince 1221. Pokud Vám na lince 1221 odmítají pomoci, prosím pošlete nám kopii vaší komunikace s nimi na podpora@fyzioklinika.cz

UPOZORNÉNÍ: Dle naší aktuální vytíženost se Vám můžeme ozvat i do 3 dnů.

Nepřišla mi SMS s heslem k certifikátu

Je možné že máte ve státním registru jinou kombinaci emailu a mobilu, než si myslíte. Prosím vyzkoušejte všechny kombinace. Každá změna zde zadaná se projeví ihned.

  • Přihlaste se pomocí eidentita přes tuto stránku a kontaktní telefon si prosím opravte
  • Na stejné stránce je možné rovnou certifikát stáhnout.

Prosím nevolejte nám, naše kolegyně na telefonu Vám nedokáže pomoci. Pokud oprava stále nefunguje, prosím kontaktujte státní informační linku 1221. Patrně máte ve svém záznamu ve státní databázi nějakou větší chybu. Pomoci Vám mohou POUZE na informační lince 1221. Pokud Vám na lince 1221 odmítají pomoci, prosím pošlete nám kopii vaší komunikace s nimi na podpora@fyzioklinika.cz

UPOZORNÉNÍ: Dle naší aktuální vytíženost se Vám můžeme ozvat i do 3 dnů.

Mohu se přihlásit na ocko.uzis.cz (nebo do aplikace Tečka), ale nevidím tam svůj poslední PCR nebo Antigenní test

Prosím nevolejte nám, naše kolegyně na telefonu Vám nedokáže s tímto problémem pomoci. Prosím kontaktujte státní informační linku 1221. Patrně máte ve svém záznamu ve státní databázi nějakou větší chybu. Pomoci Vám mohou POUZE na informační lince 1221. Pokud Vám na lince 1221 odmítají pomoci, prosím pošlete nám kopii vaší komunikace s nimi na podpora@fyzioklinika.cz

UPOZORNÉNÍ: Dle naší aktuální vytíženost se Vám můžeme ozvat i do 3 dnů.