Pomůžeme ke zdraví
FYZIOklinika
Dnes je otevřeno 7:00-20:30
FYZIOklinika Volejte od 7:00-19:00

Paní Jana V.

Dobrý večer,

Chtěla bych touto formou dodatečně poděkovat za nadstandardní péči slečny fyzioterapeutky.

Docházela jsem k ní s bolestí při patní ostruze a setkala jsem se s komplexním přístupem - nejen o bolestivé místo, ale o stoj a pohybové stereotypy a dokonce i o životní styl (sportovní aktivity, doba spánku...). Fyzioterapeutka mě naučila několik šikovných cviků, které řeší postavení kolen a kyčlí, a ve kterých dosud pokračuji. I samotná aplikace rázové vlny byla prováděna s citem a pochopením. Fyzioterapeutka mi vyšla vstříc, i když jsem se z objektivních důvodů nemohla dostavit a nebo dorazila později.

Absolvovaná léčba bohužel zatím na bolesti nezabrala, naopak se přidali i bolesti klidové. Ale vliv mělo zřejmě i mé nedodržení doporučeného klidového režimu... Po vyzkoušení téměř všech konvenčních medicínských metod, zkouším “alternativy”: v současné době jsem dobrala 2 měsíční kůru léků a začínám brát homeopatika, v plánu mám ještě akupunkturu...

I tak jsem ráda, že jsem Fyziokliniku poznala, ráda jejich služeb v budoucnu znovu využiji, zřejmě tedy pro jiné obtíže, a moc ráda budu znovu klientkou stejné fyzioterapeutky.
S jejím přístupem jsem byla maximálně spokojena a přeji jí hodně úspěchů a dalších spokojených klientů.”

MUDr. Jana. V.

Způsob zpracování recenzí a hodnocení služeb na webu FYZIOklinika:
FYZIOklinika získává od svých klientů individuální a osobní zpětné vazby po každé absolvované službě. Každý klient dostává v rámci potvrzovacího emailu možnost nás elektronicky po absolvování terapie ohodnotit, nebo pokud má zájem, může nám zároveň vyplnit krátký online dotazník. Tyto detailní zpětné vazby zde následně prezentujeme. FYZIOklinika zná u hodnotitelů jejich identitu, kterou (jakožto osobní údaje) ovšem samozřejmě nezveřejňujeme.