Cviky při bolestech kotníku s pomůckou

Návody na cvičení při bolestech kotníku na balanční podložce BOSU, Airex a na závěsném posilovacím systému.

 

NÁVODY NA CVIČENÍ S POMŮCKOU

Návody 1 - obrázek
Cílem cviku je aktivace svalů držících oblouk klenby nohy, zlepšení balance, stabilizace kotníku a prevence pádů.
Návody 2 - obrázek
Cvik vhodný pro zlepšení rovnováhy a stabilizaci kotníků, kolen, kyčlí a pánve.
Návody 3 - obrázek
Cvik pro zpevnění svalů a zlepšení stability kloubů dolních končetin a pánve a pro posílení svalů dolních končetin.
Návody 4 - obrázek
 Tento cvik podporuje aktivitu Vašich svalů hluboko uložených podél páteře, pro stabilizaci kyčle, kolene, kotníku, drobných kloubů nohy. 
Návody 5 - obrázek
 Balanční cvičení pro správné držení těla a napřímení páteře. Jedná se o korekci základní pozice stoje na balanční podložce "BOSU". Zaktivujete svaly klenby nožní a naučíte se správné spolupráci svalů.
Návody 6 - obrázek
 Cvičení pro celkové posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu s využitím balanční podložky BOSU a Flowin.
Návody 7- obrázek
Tento návod popisuje, jak by se mělo správně manipulovat s břemeny, abychom se vyvarovali přetěžování a bolesti zad.
Návody 8 - obrazek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.
Návody 9 - obrazek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.
Návody 10 - obrazek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.
Návody 11 - obrazek
Posilování svalů ramen, čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty
Pomoc obětem nehody