Cviky při bolestech hrudní páteře a žeber s pomůckou

Bolí Vás oblast hrudníku a žeber? Máme pro Vás návody na cvičení s pomůckami jako je gymnastický míč či Theraband, které by Vám od bolesti měly pomoci. 

Návody na cvičení

Návody 1 - obrázek
 Cvik vhodný pro napřímení a protažení prsních svalů a svalů trupu.
Návody 2 - obrázek
Toto cvičení pomáhá při bolestech zad, vadného držení těla, dále pomáhá aktivovat svaly mezi lopatkové, trupové a svaly břišní stěny. Při správném provedení se uvolní kloubní spoje a zvýší pohyblivost hrudní páteře.
Návody 3 - obrázek
Návod na ergonomicky správný sed na gymnastickém míči.
Návody 4 - obrázek
Uvolňující cvičení pro ramenní pletenec založené na aktivaci svalových spirál k zapojení mezilopatkových svalů, svalů hrudníku a rotátorů ramene.
Návody 5 - obrázek
 Cvik vhodný pro posílení hluboko uložených svalů podél páteře. Provádějte při bolestech zad, u vadného držení těla (skolióza), pro posílení mezilopatkových svalů, svalů paží, trupu a břišní stěny a pro uvolnění krční, hrudní a bederní páteře.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty
Konference EURO-MUSCULUS