Cviky pro stabilizaci kotníku a kolene s pomůckou

Zde naleznete návody na cvičení pro stabilizaci kotníku a kolene s pomůckami BOSU, AIREX, FLOWIN a se závěsným posilovacím systémem.

 

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cílem tohoto cviku je zaktivovat svaly držící oblouk klenby nohy a naučit se ji vědomě aktivovat v sedě, ve stoji, při chůzi a zlepšení balance.
Návody 2 - obrázek
Cvičení pro zlepšení rovnováhy a stabilizaci kotníků, kolen, kyčlí a pánve.
Návody 3 - obrázek
Cílem tohoto cviku je zlepšení balance, stabilizace kolenních kloubů, zpevnění svalů dolních končetin a pánve a tvarování stehen a boků.
Návody 4 - obrázek
Cvičení pro posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu, zlepšení rovnováhy, koordinaci a stabilizaci kloubů dolních končetin.
Návody 5 - obrázek
Tento cvik je určen k celkovému posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu s využitím balanční podložky BOSU a Flowin.
Návody 6 - obrázek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 7- obrázek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 8 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 9 - obrazek
Posilování svalů ramene, čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 10 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 11 - obrazek
Multifunkční cvik pro zapojení celého těla, především nohou.

Airex

Návody_2 1 - obrázek
Mnoho chronických bolestí zad je způsobeno vadným držením těla a chybnou manipulací s břemeny. Tento návod popisuje, jak by se mělo správně manipulovat s břemeny, abychom se vyvarovali přetěžování a bolesti zad.
Návody_2 2 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu, trápí Vás bolesti kolenních kloubů, nebo máte problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech. Vhodný je rovněž pro aktivaci svalů trupu a hýždí.
Návody_2 3 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.
Návody_2 4 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.
Návody_2 5 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty
Pomoc obětem nehody